Nog 15 uur - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Maaike en Sam - WaarBenJij.nu Nog 15 uur - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Maaike en Sam - WaarBenJij.nu

Nog 15 uur

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike en Sam

03 April 2014 | Nederland, Alkmaar

Na talloze whatsappies over en weer zijn we er al bijna klaar voor: Maleisië! De tassen zijn bijna helemaal gepakt en de mijne gaat zelfs met gemak dicht (omdat ik allemaal spullen aan de buitenkant hang). We zijn ook al ingecheckt dus wat mij betreft mag de reis nu al beginnen.

Morgen om 15.30 vertrekken we vanaf Schiphol naar Dubai. Daar komen we midden in de nacht aan om vervolgens drie uur later het vliegtuig te nemen naar Kuala Lumpur. Om daar rond een uurtje of 14.00 aan te komen (plaatselijke tijd). Ons eerste hotel staat vast dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken.

Wel weer spannend! Voor de eerste keer met Sam op vakantie. Twee meiden alleen op pad met een rugtassie.... Allebei niet echt toppers in de Engelse taal dus laat staan dat we een woordje Maleis spreken. Maar ik weet zeker dat wij er met zijn tweeën gewoon een fantastische reis van gaan maken :)

Maar nu eerst nog even het bedje opzoeken. Morgen wordt een lange dag/nacht. We proberen jullie natuurlijk op de hoogte te houden maar of dat gaat lukken is afhankelijk van de voorzieningen daar.

Groetjes Maaike

• 03 April 2014 - 19:12

Ella:

Hoi meiden,

Taalbarrière, welnee! Met handen en voeten kom je de hele wereld over! ;-)) Wat ontzettend leuk om zo op de hoogte gehouden te worden van jullie belevenissen! Ik ga het graag volgen!

Voor nu alvast welterusten en een heeeeeele fijne vakantie! Geniet ervan!

Dikke kus,
    Ella